یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

شاید حرف هایی رو که میزنم باشه واست عجیب

                                           ولی بدون دیوانه وار دوست دارم تورو خیلی شدید

یادم میاد روزی رو که نیشخندی زدی به من

                                           نگاهی کردی تو به من با خنده های زیر لب

چرا تو نمیخوای واقعا ما برسیم به هم

                                             دوست داری که بین منو تو همیشه جدایی بدن

ببین بیا معشوق هم باشیم ما باهم دیگه میسازیم

                                             فردا رو با همدیگه میسازیم همونطوری که زندگی رو میسازیم

مثل یه غریبه میمونی توی شهر قلبم

                                            اینو بدون میارمت یه روز آخر به چنگم

توی تاب و تب اینی که یروز بری از دستم

                                             مطمئنم میشی ستاره شبم حتما

داشتن فردایی زیبا با تو عاری از این همه غم و غصه

                                             سفر به سرزمین چشات واسم مثل قصه

اینو بدون بدون تو نمیرم باکسی سفر

                                               کاشکی بودم پرنده چشای تو قفس

یه روز میشکنم همه سدهایی رو که بسته اشکهام

                                                میشینم به یادم میارم چشای زیبات

هروقت نگاه میکنم به ساعت اخمت میاد یادم

                                                وقتی یه بار تومدم سر راهت گفتم دیوونتم واقعا

تو این دو سال جرم من دوست داشتن تو بود

                                                 روشن میشد با یاد تو تو روز و حال این دل کبود

یادت میاد روزی رو که گفتم بهت اگه بخوای موندگارم باهات

                                                 شک نکن تا همیشه هستم تا ابد میشینم به پات



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 13 تير 1390برچسب:,ساعت 9:9 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com