یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما و عشق

 تقصیر چشمای تو بود،وگر نه ما کجا و عشق؟

سرم تو لاک خودم ودلم یه جو هوس نداش

 بس که یه عمر آزگار کاری به کارکس نداشت

تا اینکه پیدا شدی و گفتی از این چشمای خیس

تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس

عشقمو دست کم نگیر ،درسته مجنون نمیشم

وقتی که گریه می کنی حریف بارون نمیشم

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

 به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

هنوز یه قطره اشکتو به  صد تا دریا نمیدم

یه لحظه با تو بودنو به عمردنیا نمی دم

همین روزا به خاطرت به سیم آخر میزنم

 قصه ی عاشقیمونو تو شهرمون جار می زنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:,ساعت 8:38 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com