یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اگه تو مال من بشی  پناه زندگیت میشم

بخوای نخوای ستاره رو هدیه به سادگیت میـــــدم

اگه تو مال من بشی زنده به اسمت موندنم

تشنه ی عشقه تو رو به آسمون رسوندنم

اگه تو مال مــن بشی گذشتو معنا میكنم

شبا رو به قشنگیه شبای رویا میكنـــــم

 اگه تو مال من بشی تو بودنت جون میگیرم

نباشی مثل ماهی تو حسرت دریا می میرم

اگه تو مال من بشی گریه ها دربه در میشن

فاصله ها می ترسن و غصه ها بی اثــــــــر میــــــــشن

 اگه تو مال من بشی عشقو تو چشمات می كارم

پشت همین  فاصله ها بهت میگم دوست دارم

اگه تو مال من بشی قلبمو همرات میكنم

میشینم روز و شبم فقط تماشات میــكنـــم

اگه تو مال من بشی جمله هر روز منه

عادتم تو خواستنت بی وقفه پرپر زدنه

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:,ساعت 12:12 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com