یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهم نیست چی میشه مهم اینه که امروز دوستت دارم
مهم نیست فردا کجایی مهم اینه که هر جا باشی دوستت دارم
مهم نیست تا ابد با هم باشیم مهم اینه که تا ابد دوستت دارم
مهم نیست قسمت چیه مهم اینه که قسمت شد دوستت داشته باشم

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت12:19---31 ارديبهشت 1390
بالاخره . . . .. آپ کردم!


reza
ساعت10:48---28 ارديبهشت 1390
سلام . . . حال شما خوبه؟

ببخشید من یه مدت نبودم<پ
امروز فردا با چندتا آپ خفن برمیگردم
در ضمن مطلب جالبی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 9:22 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com