یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه زود تنها ترم کردی، چه زود بی باورم کردی
چه زود رفتی و از من، تو گرفتی مهرت و مادر

چه زود دلواپسم کردی، من و عاشق ترم کردی
چه زود رفتی و از من تو گرفتی دستت و مادر

من و دنیا بی قراریم، جای دستای تو خالی
من و حسرت واسه عطر تن مادر....

من و صندلی خالی، یاد لبخند بهاری
که شدم محرم حرفات، بی تو مادر...

قاب عکست روی طاقچه، یه گل سرخ از تو باغچه
با این چارقد نمازت، که هنوز عطرت و داره

 

خاطراتت شب و روزم بی تو مادر من می سوزم
توی خونه ای که هرجاش، تورو یاد من میاره

مادرم همه وجودم، نازنینم، تار و پودم
مادرم ای گل هستی، مرحمم تاج غرورم

بی تو من تنهای تنها، من شکستم از تو دورم
تو برو خدا به همرات، خاک تو سنگ صبورم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 21:36 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com