من....


یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من میگم به من نگه کن                         تو میگی که جون فدا کن
من میگم چشمات قشنگه                    تو میگی دنیا دو رنگه
من میگم دلم اسیره                             تو میگی که خیلی دیره
من میگم چشماتو وا کن                       تو میگی منو رها کن
من میگم قلبمو نشکن                         تو میگی من میشکنم من
من میگم دلم رو بردی                          تو میگی به من سپردی              
من میگم دلم شکسته                        تو میگی خوب میشه خستس
من میگم بمون همیشه                      تو میگی ببین نمیشه  
من میگم تنهام میذاری                       تو میگی طاقت نداری
من میگم تنهایی سخته                      تو میگی این دست بخته             
من میگم خدا بهمرات                         تو میگی چه تلخ حرفات              
من میگم که تا قیامت                         برو زیبا به سلامت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 19:22 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com