"$@"چرا؟؟؟؟؟؟؟؟


یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

زندگی  چیست ؟

اگرخنده است چراگریه می کنیم؟

اگرگریه است چراخنده می کنیم؟

اگرمرگ است چرازندگی می کنیم؟

اگرزندگی است چرامی میریم؟

اگرعشق است چرابه ان نمی رسیم؟

اگرعشق نیست چراعاشقیم؟



نظرات شما عزیزان:

نیما
ساعت13:42---14 ارديبهشت 1390
سلام من هم تنها هستم ولی سرمو به وبلاگ نویسی گرم کردم بهترین راهشه که هم من از تنهایی در بیام و هم تو به وبلاگم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 13:34 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com