یه جورایی تنهام کسی به دادم میرسه.............

سلام من مهسام .. سالمه اهل شیرازم تنهام وبه تنهایی وابسته شدم شما میتونید منو از تنهایی بیرون بیارید واقعا لازمه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیا اونقدر بزرگه که
یه نقطه ام وسطش چیکارکنم
بعضی وقتا هم اونقدر کوچیک میشه که دنیا
میترسم که مبادا تکون بخورم و دنیا وارونه بشه
زندگی اونقدر درازه که
بعضی وقتا حس میکنم هیچوقت تموم نمیشه
یه آن نگاه میکنم اونقدر کوتاه میشه که
با خودم میگم چی به دست میاد از یه زندگی
سعادت اونقدر لازمه که واسه کسی که زنده اس
واسه رسیدن بهش انسان جونش رو هم میده
همچنین انقدر بی معنی هس خوشبختی
واسه کسایی که هنوز اونو نچشیده مرده اند
من اونقدر آدم مهمی هستم که
انقدر خوبم با فکر واندیشه هام
انقدر بد هستم من که
با افکار دیوانه وارم
شب اونقدر تاریک و ساکتی که
عجیب دربر میگیری خونه هارو راه هارو ودریاهارو
هم اونقدر روشن وپرسروصدایی که
مثل دیوونه ها بهم انرژی میدی
صبح مثل یه دنیای تازه میای
انقدر باشکوه انقدر ساده ای که...
تو خیلی زیبایی صبح
خیلی زیبایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 اسفند 1389برچسب:,ساعت 11:27 توسط مهسا جووون| |


Power By: LoxBlog.Com